Thursday, June 19, 2008

Hari ini dalam Sejarah

hehheheh..akhir nyer setelah di paksa rela oleh ojang(niezearm-one of my best male friends) aku pun menCerma Duli membuat blog ini..yg kesudahan nya aku pun tak tahu...bagaimana jadi nya....

apa yg aku tahu hari ini ari jumaat so aku pun dok sorg2 kt opis nie..tak tau nak buat apa...ojang dah kuar gi smbhyg..alhamdulillah...hehhe

apa ku nak buat nie....adoi aku nie tak creative orang nya...idea2 blum kuar dari kepala aku yg bergeliga nie...tu yg pening lak dibuatnya...ojang nie semua ko punya pasal......haiittt...yaaaa...waaa..cchaaa...lu pikir ler sendiri.....

ok
adiossssss

2 comments:

NieZearm said...

Jangan la marah. ini la peluang ko nak meluahkan ape rasa tak puas ati ko tu. aku pun tulis ape yg aku suka je.

aku tulis untuk diri sendiri. klau orang lain nk baca, bole la tau ade yg aku rasa. tu aje.. kadang2 senang nk cite kt orang lain ni.. bg url blog je. biar orang tu baca sendiri..

klau nak idea. rejin2 la lawat blog2 orang lain... :-D

Tijah said...

ayooo..updet la adik manis!!